HTC One M9 : Uzun Kullanım Testi

Video is ready, Click Here to View ×


http://shiftdelete.net/htc-one-m9-uzun-kullanim-testi-62065

http://shiftdelete.net/fotogaleri/htc-one-m9-ile-cektigimiz-fotograflar

HTC’nin 2015 yılı amiral gemisi HTC One M9, çıktıktan sonra büyük yazılım güncellemeleri aldı. Android ana sürümü değişmese de başta RAW fotoğraf formatı desteği olmak üzere pek çok yeni özellik ve düzeltme ile HTC One M9, bazı eksikliklerini tolere etmiş durumda.

:: HTC One M9’a Haziran ayında gelen geniş güncellemenin detaylarına buradan bakabilirsiniz…

HTC One M9 için gelen güncellemelerle beraber, en çok karşılaşılan sorunlardan bir tanesi olan HTC One M9’daki Snapdragon 810’un ısınması ve yüksek güç tüketiminin önüne geçildi.

Ayrıca fotoğraflarda yaşanan gren yani kumlanma sorunu da biraz daha azalmış durumda.

:: HTC One M9 ile çektiğimiz fotoğraflara buradaki galeriden ulaşabilirsiniz…

15-07/07/htc-one-m9-camera-app.jpg

Biz de HTC One M9’u yeni haliyle tekrar kullandık ve…

44 Comments on HTC One M9 : Uzun Kullanım Testi

  1. m9 kullanıyorum  kamera  sıkıntılı olması sebebi optik görüntü sabitleyici olmadığından kötü görütü alıyoruz ben şahsen denedim telefonu sallamadan kıpırdatmadan bi fotoğraf çekince  gerçekten çok çok öte fotoğraflar alıyorum   ama telefonu hafif oynatınca görüntü bozuluyor bozulsun bizahmet   ama kamera gerçekten süper telefonu sallamazsan .  gelelim ısınma sorununa  eyer sen şarj da ekran ışığı tam açık ve  full ayarlarda bişey izleyip oynuyorsan    ve  ((( KAPAKLI KALIN  telefon kılıfı kullanıyorsan  telefon yanıyor şahsen denedim ))) ama   teleonu ince bi kap takıp   aynı testi yapınca sıkıntı olmuyor ve hemen soğuyor .    sadece ısınma sorunu şarj da  iken full ayar film oyun çekme .  bide ince  kılıf kullan  al ısınma sorunmu bitti . ))   kamerada   foto çekmek için telefonu sallama ve sen elinle tıklayarak odaklama  bırak kendisi odaklansın telefon  ve telefonu sallamadığın zaman şahane fotoğraflar alıyorsun  al kamera sorunuda bitti   üst segment en baba telefon şuan kullanıyorum     ÖN KAMERAYA GELMEK İÇİN 2 TUŞA BAS FALAN YALAN BİRAZ CAHİL KALMIŞSINIZ KAMERAYI AÇ EKRANDA SAG TARAFA GEÇ ÖZ ÇEKİM KAMERASI SOL TARAF ANA KAMERA YİNE SOL TARAF PANORAMA …. SOL TARAFTAKİ ARKADAS TA CAHİL AMK

  2. Arkadaşlar benim bi sorunum var Bu konuda fikri olan var mı yardımcı olabilecek bir dost   ben şimdi Htc one m9 kullanıyorum telime format attım yani sıfırladım  daha öncede ihtiyac duyduğum için yine atmıştım şimdi ise Gmail problemi var şöyle bir sorun ( Bu cihaz sıfırlandı devam etmek için önceden bu cihazda senkronize edilen bir google hesabı ile oturum açın diyor tüm hesaplarımı denememe rağmen açılmıyor benden ilk  hesabımı istiyor onuda hatırlamıyorum 1 yıl oldu hala garantisi var  anlayacağınız ben telefonun menüsüne ulaşamiyorum bu konuda yardımcı olabilecek bir dost lütfen

  3. Bu telefonu sahibinden'de 975 tl'ye satan birini gordum.Piyasa fiyati 2000 tl olan bir telefonu yari fiyatina hem de sifir ve 2 yil garantili sekilde nasil satiyor merak ettim.

  4. M9 suanki güncel fiyatı 1750 tl dir . Fiyat performans olarak alınabilecek en iyi telefon vede klas telefon yani m9 u gidipde samsung a7 – a8 gibi telefonlarla kesinlikle kıyaslamayın elinize aldığınızda iyiki almışım dersiniz telefon ben burdayım der güncel ve stabildir şuanki en iyi elit telefon diyebilirim metal ve gold tonlamalarıyla beraber .

  5. sizce ben hangi telefonu almaliyim kriterlerlerim kamerasi guzel olcak pili guzel gitcekparformansli olsun bideekrani guzel osun yeter bide tasarim guzel olsun cok acil.

  6. su soldaki adam nerden geldi yaaa hic gormedim sevmedimde gicik kaptim arden abi hakki abi falan yok muydu yada benim gibi apple ci bir abi vardi 6s in canli yayininda vardi o olsaydi onu cok seviyorum

  7. M9 aldim cok memnunum isinma sorunu var sadece menusunede 1 gunde alistim sanki hep bu tarz menu kullanmissim gibi sorun olmadi bataryasi gunu cikariyo herturlu guc tasarruf yaparsin bi sekilde aksami cikariyo yani alcaklara tavsiye ederim hepsinin + – leri var bu telefon gayet iyi
    

  8. "Tuşu şurada olsaydı" ,"buraya koysalardı" diyen insanların telefon incelemeleri samimi gelmiyor sonuçta o tuş sihirle çalışmıyor. Adam iç tasaramda yerden nasıl tasarruf edecekse tuşu oraya koyuyor ve olması gereken de bu. Sonuçta telefon inceliği tuş konumundan daha önemlidir. Telefon açıp incelemişseniz görürsünüz. "Tuş kirden dolunca yerlerini karıştırıyormuş" 🙂 Ben de telefonu diğer cebime koyunca yerlerini karıştırıyorum! ne farkı var bu iki cümlenin ?

  9. 11.04'te bahsettiğin olay tamamen yanlış sevgili Tolga , 2 aydır Galaxy S6 kullanıyorum gece ortalama 8 saat uyurum uyandığımda telefonum yüzde kaçta olursa olsun harcadığı pil KESİNLİKLE yüzde 5i geçmemiştir..ha ben gece torrentte download açık ekran full açık koydum yattım diyorsan ona yapacak bişey yok….

  10. Sense klavyesinin kötü olduğunu söylediniz ve kelime tahmini kotu dediniz,fakat 2 senedir M7 kullanıyorum gayet iyi kelime tahmini ve klavyesi var özellikle titreşimide açtığınızda çok iyi oluyor

  11. Kamera konusunda elestiriyorsun ama selfie kamerasina gecmek icin saga veya sola kaydirinca kamera modu degisiyor sizin gibiler yarim yamalak testler yapip parayi goturuyor ya diyecek baska birsey yok.

  12. Senin m7 gbi ince zarif ve şık bir telefonun varken bunu hem pili buyutmeden  hem de ekranı cok buyutmeden kalınlaştırıp kabalaştırıosun tasarımda hic bi degisiklik yapmıosun fiyatını ucuruosun sonra tasarım iyi dioruz!! ama androidin hala en stabil telefonu…

  13. Bi telefonun bi özelliği iyi oluyor diğer ozellikleri geri kalıyor hepsinin öne çıkan ozellikleri var ama 300 tl de verilmez kusursuz değiller çekirdek sayısının artması ram in yükselmesi kötü bi etki yarattı batarya teknolojilerinin geliştirilmesi ve işlemci lerin az güç tuketip isimaya yol açmaması için VB. bi 3-4 sene var 2020 de rayına anca oturur o yüzden yeterlilik ön planda son model alıcam diye kendinizi zora sokmayın one m8 alın iphone 5s lg g3 1000-1100 e lg g2 galaxy s4 olabilir 

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*