HTC One A9 İlk Bakış Videosu



http://shiftdelete.net/htc-one-a9-ilk-bakis-videosu-64996

HTC, dünya ile beraber eş zamanlı olarak Türkiye’de gazetecilere HTC One A9 modelini tanıttı. Biz de sunumdan sonra hemen HTC One A9 ile bir araya geldik ve ilk bakış videosu hazırladık.

HTC One A9

iPhone 6 ve iPhone 6s’in kasasına benzerliğiyle dikkat çeken HTC One A9, ülkemizde 2000 – 2500 TL aralığında bir fiyata sahip olacak. Yani bulunduğu fiyat segmentinde ciddi rakipleri var.
HTC One A9, tasarımıyla oldukça şık. Peki özellikleriyle bizlere neler sunuyor? Fiyat segmentindeki rakiplerine göre durumu ne?

5 inç büyüklüğünde Full HD çözünürlüğe sahip AMOLED ekranın kullanıldığı HTC One A9, bu ekranda inç başına 441 piksel sunuyor. Bu ekranın 2.5D Gorilla Glass 4 ile korunduğunu da söyleyelim. Ekranın yanındaki kıvrımlarının iPhone 6 ve 6s modellerini hatırlattığının da altını çizelim.

2150 mAh büyüklüğünde bir bataryaya sahip olan HTC One A9, 145.8 x…

37 Comments on HTC One A9 İlk Bakış Videosu

  1. burda apple den esinlenmiş diyo mal len bunlar, iphone 6 çıkmadan önce htc one a bir baksınlar, kim kimden çalmış.iphone htc one ın tasarımını aldı arka tarafı hafif bükeydi one da ,onu düzleştirdi iphone diye kattırdı :)bu modern iphone tasarımı zaten htc ye ait adamlar yıllardır aynı düz hatları aynı metal kasayı kullanıyo :)

  2. Sadece bu video için deil genel olarak telefonun tasarımını biz izleyicilere farklı güzel açılardan göstermiyosunuz ben hep yurt dışında deil sdn de de görmek isterim

  3. iphone 6s e benzediğini söylüyorsunuz ancak htc m7 modelinden bu yana zaten yaklaşık bu stili kullanıyordu
    m7 apple 6 serisinden önce piyasadaydı. Apple 6 ve 6s serisi ile htcden esinlendi desek daha doğru olacak.

  4. 2300 – 2500 mü yuh ohaa ……. nedir la bu görende s6 dan daha iyi sancak , amerikada 400 dolara çıkan telefon nasıl oluyorda bu fiyatlara gelecek, bu çercevelerle bu tasarımla gelmesede olur zaten

  5. o paraya 3 tane zenfone ,4 tane gm alabilirim,Gm android de 2 gb ram ve 2 sene güncelleme garanti iken bu tlf nu kim alır ! Eskiden millete çin tlf nu diye uzak dur diyorlardı 1000 tl altı için,millet akıllandı artık hepsi çin tlf nu kardeşim neden buna bu kadar para vereyim

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*